Skip to content
Home » חוגגים ארוחת ערב משפחתית עם ערב רומנטי

חוגגים ארוחת ערב משפחתית עם ערב רומנטי

  • by

אם אתם מחפשים ערב רומנטי בחוץ, ריץ-קרלטון הוא המקום המושלם ללכת אליו. עם גן יפהפה ומסעדות רבות במרחק הליכה, במלון היוקרה הזה יש משהו לכולם.

גם אם אתה לא טיפוס לקום מאוחר, תמיד קורה משהו ב-The Ritz-Carlton. ממוזיקה חיה במהלך ארוחת הערב ועד ערב של קולנוע או תיאטרון, יש להם משהו לכולם. אם זה לא מספיק תמריץ, המחירים שלהם ללא תחרות – אז אל תהססו והזמינו את התאריך שלכם עוד היום!

למה לצפות כשאתה הולך לארוחת ערב ב-Ritz-Carlton.

כשאתם הולכים לארוחת ערב ב-Ritz-Carlton, התכוננו לערב של אלגנטיות ורומנטיקה. התחל בבחירת תאריך ושעה המתאימים ביותר לשניכם. בהתאם לתחומי העניין שלך, ייתכן שתרצה לבחור בערב רומנטי בארמון עתיק או בסביבה מודרנית יותר. לאחר שהחלטתם על הלילה והשעה, דאגו להכין הכל: נעליים, בגדים, פרסות וכל דבר אחר שתצטרכו לערב.

תהנה מהערב.

אחרי שהתכוננו כמו ג'נטלמן ראוי, הגיע הזמן ליהנות! ב-The Ritz-Carlton, יהיו שפע של פעילויות כדי לבדר אותך בזמן שאנחנו יין וסועד לאורך הערב. מהתפעלות מנופים יפים מאחד מגגות הבניינים הרבים או מוזיקה משובחת מאחד מהברים והמסעדות הרבים ברחבי העיר, יש משהו לכולם ב-The Ritz-Carlton במהלך האירוע המיוחד הזה.

המלון מציע אטרקציות מענייניות כמו סיורים , טיול בעיר וגם מופע של אמן חושים מומלץ.

מה להזמין.

ההזמנה הראשונה לאחר ההגעה צריכה להיות משקאות! בין אם זה ללגום יין בזמן צפייה בתערוכה או ליהנות מארוחה קלה באחת ממספר המסעדות הסמוכות, משקאות הם תמיד רעיון טוב ב-The Ritz-Carlton כאשר מארחים ארוחת ערב משפחתית. לאחר הגשת המשקאות (או לפני, אם עדיף), התחל את הלילה שלך עם כמה מתאבנים כגון אארטרס או Selection XIII – מנת פירות ים מורכבת העשויה עם לובסטר, ציפורני סרטנים, צדפות, ממרח שרימפס ותבלינים אחרים שיגרמו לבלוטות הטעם שלך עד שהם מתחננים לעוד. אם הכל נשמע רציני מדי לטעמכם או אם פשוט אין לכם זמן לסעודות נוספות לאחר קוקטיילים (או מתאבנים), אז אפשרויות המנה העיקריות יוגשו בהקדם – אבל גם בלי לשבור את הכיס!

אחרי שנהנו מהמנות העיקריות והעיכול נרגע מעט (אני מקווה), הגיע הזמן להיפרד! הנה כמה נושאי שיחה מומלצים בהתאם לסוג האדם שאתה: רגשות לגבי מעבר ממערכות יחסים; מחשבות על ילדים/התבגרות ביחד; זיכרונות אהובים משותפים במהלך ארוחת הערב…הרשימה עוד ארוכה! סיים את הערב המקסים שלך על ידי הנחת כמה מנגינות על פסנתר אחד או יותר הממוקם ברחבי המלון לפני פרישה מוקדמת למיטה – גם תחושת עצל לא מזיק 😉

למה לצפות אחרי ארוחת הערב.

לאחר השלמת הפורמליות של ארוחת הערב וכולם מסיימים את הלילה, הגיע הזמן לקצת כיף! כפי שצוין קודם לכן, יהיו שפע של פעילויות כדי לבדר אותך בזמן שאנחנו יין וסועד לאורך הערב. מהתפעלות מנופים יפים מאחד מגגות הבניינים הרבים או מוזיקה משובחת מאחד מהברים והמסעדות הרבים ברחבי העיר, יש משהו לכולם ב-The Ritz-Carlton במהלך האירוע המיוחד הזה. עם זאת, בדיוק כמו בכל אירוע אחר, דברים יכולים לקחת קצת יותר מהמתוכנן כשזה מגיע לבידור. אם זה משהו שמעניין אותך אבל אתה לא מרגיש מספיק הרפתקני או אם בן הזוג שלך לא מתעניין בכל כך הרבה (או להיפך), אל תהסס להציע כמה רעיונות שונים!

ערב רומנטי בריץ-קרלטון.

אם אתם מחפשים לחגוג ערב מיוחד עם יקיריכם, הגיעו מוקדם כדי לקבל את הסיכוי הטוב ביותר למצוא שולחן. מסעדות רבות כבר פתוחות לעסקים לפני השעה 18:00, אז אל תצטרכו לחכות זמן רב.

שיהיה לך יום טוב

תהנה מהיום בזמן שאתה נהנה והימנע מכל מתח. ודא שיש לך את כל מה שאתה צריך לפני כן, כמו קרם הגנה, כובעים, בקבוקי מים ומשקפי שמש – כל דבר שיכול לעזור לך לשמור על בטיחותך ומוגנת בטיול הרומנטי שלך.

תהנה מהמלון

כשהלילה יורד על ריץ-קרלטון, תן לאורות לונדון להראות את היופי והסגנון שלך תוך כדי הנאה מיין או קוקטייל מרשימת היינות או שירות החדרים (או אפילו באופן פרטי). הרכיבו את הדייט שלכם ותיהנו משיחה קלה עד שירגיש שהגיע הזמן ללכת הביתה – זה לא ייקח יותר מדי עכשיו!

טיפים לערב רומנטי ב-The Ritz-Carlton.

התלבשי לערב הרומנטי שאת רוצה לעשות על ידי בחירת לילה שכולו אלגנטיות וסטייל. שמלה או חולצה שחורה פשוטה תתאים, בעוד שתכשיט מסוגנן יכול להשלים את המראה שלך.

תכנון הערב שלך.

יש הרבה דברים לעשות כשמתכננים את הבילוי הלילי שלך, אבל מרכיב מרכזי אחד הוא לוודא שיש לך הכל מתוכנן מראש. עשה בטוח שאתה יודע את השעה ביום, היכן תהיה (בבית או מחוץ לבית), ובאילו פעילויות תרצה להשתתף. בדרך זו, לא יהיו לך הפתעות מצידך כשהדייט שלך יגיע.

– סיים את הערב עם משקה או שניים באחת המסעדות האהובות עלינו: ל-Ritz-Carlton יש מגוון רחב של אפשרויות משקאות והם תמיד מגישים אוכל נהדר

– ללכת לאיבוד בספר או לצפות בסרט באחת מהטלוויזיות הרבות שלנו; אנחנו אוהבים לבלות סביב אמברוזיה קורט עם כל החברים שלנו במהלך עונת הסתיו!

– תרקוד כל הלילה! ריקוד יכול להיות כל כך כיף – אולי זה אפילו יספיק כדי להסיח את הדעת מכל הדאגות של העולם לכמה שעות בלבד… נכון?

סיכום

ליהנות מערב רומנטי ב-Ritz-Carlton יכולה להיות דרך מצוינת ליהנות מזמן איכות עם יקיריכם. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני היציאה. להתלבש לערב, לתכנן את הערב ולהתכונן לערב רומנטי. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה תהיה בדרך ללילה מהנה.

דילוג לתוכן