לכתוב הודעות SMS מקצועיות

אתם צריכים לכתוב הודעות טקסט ללקוחות שלכם אבל לא בטוחים מה לכתוב. אתם רוצים שהלקוחות שלכם יאהבו את ההודעות שלכם ושהן יראו מקצועיות. חשוב לזכור את ההבדל המרכזי בין הודעות טקסט לדיוורים – אנשים מצפים שדיוור אלקטרוני יהיה ארוך ורשמי ואולי מלא מידע לעומת זאת הם מצפים מהודעות טקסט להיות ישירות וקצרות – שפשוט תכתבו מה שאתם רוצים להגיד. בנוסף השימוש בהודעות SMS מאפשר שימוש באימוג’יס באופן שהופך את ההודעה להרבה יותר עשירה וויזואלית.

העקרון החשוב ביותר אולי הוא לכתוב הודעות טקסט כמו שהייתם כותבים לחברים ובני משפחה – זיכרו הכל נגזר מהציפיות. אז איך שומרים על ההודעות אנושיות ולא רשמיות? כיתבו לעניין, קצר, בצורה נעימה אך עם הבעה עצמית – תביאו את האופי שלכם להודעות. ההודעות צריכות להיראות ידידותיות וטבעיות ולא כמו שבוט היה עונה או כותב.

אז איך נראה קמפיין מוצלח? קמפיין מוצלח מכיל הודעה שגורמת לך להתרגש, מציעה הצעה מאוד אטרקטיבית, יוצרת הנעה לפעולה כלומר מוגבלת בזמן ומסבירה לך מה לעשות עם ההצעה שקיבלת. אם יש לכם את ארבעת המרכיבים האלה בהודעה כנראה שאתם בכיוון הנכון. חשוב מאוד להקדיש מחשבה לפולאו אפ – כלומר להודעת ההמשך. מה תכתבו ומתי?

אם מדובר בהודעות SMS שמניעות דיאלוג עם הלקוח כמו בשירות לקוחות אז ישנם מספר עקרונות שיש לשים לב אליהם: חשוב לאשר את קבלת ההודעה הראשונית מהלקוח – לא להשאיר את הלקוח במחשבה האם ההודעה הגיעה או האם יש מישהו בצד השני או לא? חשוב להזדהות ולהפגין אמפטיה כלפי הלקוח אם הוא מתלונן על בעיה. חשוב כבר מההתחלה להודיע ללקוח שאתם מתכוונים לעשות כל מה שביכולתכם לסייע לו לפתור את בעיותיו. חשוב גם שאכן תנסו לבצע את הפעולות האלה. אם מתאפשר לכם אז כדאי לתת ללקוח הטבה או הנחה כפיצוי על עוגמת הנפש והזמן שהתהליך דרש ממנו או ממנה.

ניסיתי במאמר הזה לתת לכם מספר קוום מנחים על כתיבת הודעות טקסט מוצלחות כלומר כאלו שלקוחות ישמחו לקבל. אפשרות שתמיד עוזרת היא פשוט ללכת ולהעתיק הודעות שאהבתם או שראיתם במקומות שונים. אבל עם הזמן, המטרה שלכם צריכה להיות ליצור הודעות ייחודיות ואישיות שמותאמות לאופי ולכיוון שלכם.